Hällre äta gröt tillsammans än fläskkotlett ensam

tirsdag 30. juni 2009

hej nät, tack för att du kom tilbaks.

Okej, vi startar med bilder från en dag då vi drack vin i en park, för att sedan gå vidare till andra ställen för att beställa öl. Kvällen avslutades FLOTT hemma hos emilie med en påse chips.


Emilie är lycklig
Såhär ser Live ut äfter en klunk med billigt vin som egentligen smakar bajs! (helt okej)Folk som diskuterar hit&dit på marinen
Och här är min favoritbild som så fint förklarar avslutningen på kvällen, fint va?

Så, vidare till nästa dag. Också i en park, fast det gör väl inget?



Mig, Emil och Eirik
Maren & Ronja var också därEmilie och ronja hadde vattenkrig i en fontän!
Hm, när min dator blir frisk ska jag nog redigera den sista bilden här, jag tycker jag fångade ett ögonblick värt att redigera. ikkjesant?

Här förklarar Eirin att man inte kan ta bilder underifrån, för då kommer alla hakor fram, (sant och mycket underhållande)

Tur att jag alltid ser så bra ut!

me sjåast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar